Το ιστολόγιο του Δ1

Η απίθανη παρέα μας μεγάλωσε και πάει τετάρτη! Όλοι μαζί αναλαμβάνουμε τις αναρτήσεις του ιστολογίου, εμείς οι μαθητές γράφουμε, ανεβάζουμε φωτογραφίες και άλλα!

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

"Το αγόρι και ο κόσμος"


1
Πήγαμε με το σχολείο μας στο σινεμά και είδαμε την ταινία το “ Το αγόρι και ο κόσμος" . Στην αρχή έδειχνε για ένα μικρό παιδί που ζούσε με την οικογένειά του σε ένα σπιτάκι. Αλλά μια μέρα ο μπαμπάς του χρειάστηκε να φύγει απ' το σπίτι για να βρει δουλειά. Ο μικρός από τότε που έφυγε ο πατέρας του έβλεπε παραισθήσεις με εκείνον και για να το σταματήσει αυτό αποφάσισε να φύγει απ' το σπίτι και να βρει τον πατέρα του.

Στο ταξίδι που πέρασε περιπέτειες γνώρισε ανθρώπους που τον βοήθησαν και έμαθε πολλά πράγματα.

H ταινία ήταν αρκετά ωραία αλλά δε μου άρεσε πολύ επειδή μου φαινόταν λίγο παιδική.

Ένιωσα λίγη λύπη γι' αυτό το παιδί όταν αποχωρίστηκε τον πατέρα του και ήμουν λίγο λυπημένος γιατί μίλαγε και για αληθινά γεγονότα που είναι πολύ σημαντικά .

Έκανα διάφορες σκέψεις όπως αν θα βρει τον πατέρα του ή τι άλλο θα περάσει. Πάντως για να πω την αλήθεια η ταινία μου άρεσε.

2
Με το σχολείο είδαμε την ταινία "Το αγόρι και ο κόσμος".
Στην ταινία αυτή έδειχνε ένα παιδί που αναζητούσε την περιπέτεια.
Ζούσε σε ένα χωριό,σε ένα μικρό σπιτάκι .Η οικογένειά του ήταν φτωχή,
δεν δούλευε η μητέρα του παρά μόνο ο πατέρας του .Ο πατέρας του έφυγε στην πόλη λόγω δουλειάς .Το παιδί πήγε στην πόλη για να βρει τον πατέρα του .Στην πόλη το παιδί στην αναζήτηση του πατέρα του πέρασε πολλές περιπέτειες.
Αυτή η ταινία δεν μου άρεσε πολύ ,μου έφερε φόβο και δεν θα ήθελα να ήμουν στη θέση αυτού του παιδιού.
Στο τέλος της ταινίας το παιδί είχε μεγαλώσει και βρήκε το πατέρα του και έζησαν μαζί ευτυχισμένοι. Ένιωσα χαρούμενος αυτή τη στιγμή.
Κατά τη διάρκεια της ταινίας όταν το παιδί ζούσε την περιπέτεια στην πόλη εγώ ήξερα ότι θα έβρισκε τον πατέρα του.


Γράφουν οι μαθητές Δημήτρης Κ. και Σπύρος Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου